پنج شنبه ٢٢ آذر ١٣٩٧
دانشجوى موفق كسى است كه خوب درس بخواند، خوب تهذيب اخلاق بكند و خوب ورزش بكند.(مقام معظم رهبری) ................................................................ اكنون دانشگاه به تلاش براى پيشرفت علمى و رشد فكرى و نورانيت معنوى روزافزون بيش از هميشه نيازمند است. (مقام معظم رهبری)
صفحه اصلیIبرنامه غذاييIهمه اخبارIفرمهاIآيين نامه هاIگالري تصاويرIملاقات با مسئولين Iجستجوی پیشرفتهIRSS
منو اخبار
 صفحه اصلی > همه اخبار 
اخبار > پاسخ سوالات متداول دانشجویان جدیدالورود در خصوص خدمات معاونت دانشجویی


   نسخه چاپي    ارسال به دوست
 
    پاسخ سوالات متداول دانشجویان جدیدالورود در خصوص خدمات معاونت دانشجویی
  

سؤالات متداول:

  • وسایل مورد نیاز جهت اسکان در خوابگاه چیست؟

لوازم شخصی مثل ظروف- تشک و وسایل خواب و

  • برای استفاده از سلف سرویس چه باید کرد؟

لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، اطلاعیه زیر را مطالعه فرمایید.

  • جهت تنظیم سند تعهد محضری ضامن چه ویژگی باید داشته باشد؟

پاسخ: ضامن باید دارای حکم کارگزینی کارمند رسمی یا پیمانی باشد، کسی که شغل آزاد یا پروانه کسب دارد نمی تواند ضامن شود.کارمند بازنشسته می تواند با نامه کسر از حقوق ضامن شود.

  • آیا دانشگاه برای دانشجویان کارشناسی خوابگاه متأهلی دارد؟

خیر

  • در فرم دانشجویی از من شماره حساب می خواهد، می توانم شماره حساب بانک شهر خودمان را بدهم؟

پاسخ: دانشجویان روزانه که تمایل به دریافت وام دارند باید شماره حساب بانک تجارت شعبه دانشگاه سمنان را وارد نمایند لذا دانشجویان می توانند این فیلد را فعلاً خالی گذاشته و در اولین فرصت پس از حضور در دانشگاه نسبت به ایجاد شماره حساب در بانک تجارت شعبه دانشگاه سمنان اقدام نمایند.

  • هزینه خوابگاه چقدر است و چگونه باید پرداخت شود؟

پاسخ: هزینه اتاقها طبق تعرفه صندوق رفاه دانشجویان و با توجه به ظرفیت اتاق و درجه خوابگاه تعیین می شود. پرداخت به صورت الکترونیکی انجام می شود. جهت پرداخت اجاره بها داشتن یک کارت بانکی با رمز دوم اینترنتی و دارای 5/000/000 ریال لازم است.

http://stu.semnan.ac.ir/uploads/help_pardakht.stu.semnan.ac.ir.jpg

 

  • جهت تکمیل فرایند ثبت نام، نیاز به ارائه کارنامه سلامت جسم به دانشگاه می باشد؟

        پاسخ: بله، لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، اطلاعیه زیر را مطالعه فرمایید.

 

  • موارد مورد رسیدگی شورای بررسی موارد خاص استان چیست؟

پاسخ: شورای بررسی موارد خاص استان، مسئول رسیدگی به موارد خاص دانشجویان در کلیه مقاطع تحصیلی و ارائه راه حل منطقی برای پرونده هایی است که به بررسی بیشتر و قضاوت دقیق تر و همه جانبه نیاز دارند. مسائل مربوط به دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی سطح استان سمنان نیز که به دلایل آموزشی محروم گردیده اند، به صورت موردی و خاص و در چارچوب اختیارات و بر اساس آیین نامه شورای استانی، توسط اعضای شورا با موضوعات ذیل تصمیم گیری می شود:

- ادامه تحصیل دانشجویان محروم از تحصیل به لحاظ مقررات آموزشی.

- افزایش سنوات.

- بازگشت به تحصیل.

- مرخصی بدون احتساب در سنوات.

- تغییر رشته و گرایش.

- انتقالی یا مهمانی به دانشگاه های دیگر.

  • در صورت داشتن پیشینه و علائق ورزشی چه باید کرد؟

پاسخ: به اطلاع تمامی دانشجویان دانشگاه که در رشته های ورزشی دارای مدارک داوری، مربیگری و یا مهارت هستند می رساند، برای همکاری با دانشگاه و یا شرکت در تمرینات و عضویت در تیم دانشگاه به ساختمان مدیریت تربیت بدنی دانشگاه، مراجعه نمایند.

 

 


 


گروه خبری :اخبار معاونت دانشجویی, اخبار ورزشی, اخبار تغذیه, اخبار تصویری, اخبار خوابگاهی, گروه اخبار, اخبار رفاهی, اخبار مشاوره, اخبار بهداشت و سلامت شنبه ٢٤ شهريور ١٣٩٧ ساعت :١٤:٢٨ تعداد نمایش:2076 کد خبر : ١٤١٣٥

 
 





                                                   بازدید این صفحه : 1047897       Iبازدید امروز: 115      I   کل بازدید: 3899720      I بازدید آنلاین: 19      I   زمان بارگزاری صفحه: 0.5156      ثانیه                                                  
پیوند هاIتلفن هاIارتباط با ماIنقشه سایتIتور مجازی
تمامي حقوق مادي و معنوي براي معاونت دانشجویی دانشگاه سمنان محفوظ است.
.Copyright  © 2018 Semnan University  stu.semnan.ac.ir  All rights reserved